Jak szacują eksperci tylko w 2012 roku rynek e-commerce w naszym kraju urósł o 25%, osiągając wartość bliską 21,5 mld złotych. Prognozy na 2013 są równie optymistyczne – sprzedaż internetowa wzrośnie o kolejne 20%. Dziś w Polsce działa ponad 10 tysięcy sklepów internetowych, które coraz częściej stawiają na specjalizacje i dotarcie do wyselekcjonowanej grupy klientów**.
MAKRO Biuro Online (www.makro.pl/biuro-online) oferuje szeroki wybór artykułów biurowych, papierniczych, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych to nic innego jak odpowiedź na rosnące oczekiwania przedsiębiorców zaopatrujących się na co dzień w tradycyjnych halach MAKRO. Klienci MAKRO Biuro Online to przede wszystkich biura, firmy, instytucje oraz szkoły.
Konsumenci wybierający zakupy przez Internet najbardziej cenią dostawę zamówienia bezpośrednio do domu (79%), oszczędność czasu (76%) i duży wybór produktów (75%)***. Właśnie na te elementy twórcy sklepu internetowego sieci hurtowni zwracali uwagę w szczególności. Klienci sklepu internetowego MAKRO Biuro Online mogą korzystać z rozbudowanej, w porównaniu z asortymentem dostępnym w halach, oferty artykułów biurowych, szerokiego dostępu do produktów sygnowanych markami Sigma Fine Food oraz Aro, dystrybuowanymi wyłącznie w halach MAKRO, możliwości płatności kartami płatniczymi, dowozu towaru na terenie całego kraju – w 98% procentach odbywa się on już następnego dnia.
Sklep MAKRO Biuro Online działa od września 2012 roku. W swojej ofercie ma ponad 5 000 artykułów niezbędnych do funkcjonowania każdego biura. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl/biuro-online.
* Badanie PAYBACK Consumer Monitor przeprowadzone na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK, maj 2011.
** Rynek e-commerce urośnie w Polsce o ponad 20 proc. www.portalspożywczy.pl , data publikacji: 31.03.2013r.
*** Polacy coraz więcej kupują przez internet. Mężczyźni chętniej niż kobiety. www.wirtualnemedia.pl, data publikacji: 27.11.2012r.