Gwarantuje treści redakcyjne na najwyższym poziomie, skupiające przegląd kluczowych wiadomości oraz wydarzeń rynkowych.
Ukazuje się nakładem 70 000 egzemplarzy (lipiec 2017, ZKDP) w dystrybucji zamkniętej.
Priorytetem Wydawcy jest, aby miesięcznik HURT & DETAL był pismem, w którym czytelnicy znajdą mnogość wartościowych i praktycznych informacji na temat rynku, w którym funkcjonują ich przedsiębiorstwa. Dlatego Redakcja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom czytelników i na bieżąco zwiększa atrakcyjność treści przekazywanych odbiorcom.
Wysoki poziom merytoryczny magazynu zachowany zostaje dzięki aktualnym informacjom statystycznym, raportom rynkowym, opiniom ekspertów, detalistów, konsumentów, poradom z zakresu podatków, księgowości, prawa, marketingu, stałym rubrykom tematycznym, nowościom produktowym, prezentacjom czy wywiadom. Treści wzbogacają projekty i kooperacje takie jak "Zmieniaj sklep - zwiększaj zyski" (współpraca z dr Markiem Borowińskim, więcej na naszym fanpage) czy dział Rozmowy Niefiltrowane (więcej).
Nasza Redakcja współpracuje bezpośrednio z detalistami, dlatego fakty prezentowane w gazecie są zawsze z pierwszej ręki. Co miesiąc odwiedzamy nowe sklepy i rozmawiamy z ich właścicielami, dzięki temu reklama w HURT & DETAL często wpływa na ich wybory zakupowe.
* badanie dystrybucji i czytelnictwa prasy handlowej w Polsce (datowane na maj 2011), przeprowadzone przez instytut GfK Polonia Sp. z o.o., jest własnością Wydawnictwa Gospodarczego Sp. z o.o.
tagi: HURT & DETAL ,
Zysk netto Grupy Eurocash w 2023 r. wyniósł 145 mln zł i...
Carrefour uruchomił zaawansowany system CRM, pozwalający na...
Atakujący próbują wykraść cenne dane, takie jak...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...