Ponad 4 500 firm-wystawców z 70 krajów świata oraz ponad 150 000 gości zajmujących się produktami spożywczymi oraz technologią produkcji. W tym około 1 400 kupców.
Ogólnopolski Miesięcznik HURT & DETAL oraz Anglojęzyczny Magazyn dla Profesjonalistów Food from Poland wspierały medialnie tą wyjątkową wystawę zarówno w Polsce jak i w Barcelonie. Najnowsze wydania naszych dwóch tytułów były dostępne dla zwiedzających w specjalnie przygotowanych do tego strefach prasowych.
Wśród wystawców mogliśmy zobaczyć firmy z Polski, m.in.: Grupa Maspex, FC Pszczółka, Mlekovita czy Oshee Polska.
Zachęcamy do zobaczenia fotorelacji naszego wysłannika Marcina Michalskiego - Key Account Managera HURT & DETAL.
tagi: alimentaria , barcelona , hostelco ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...