Z rynku FMCG

123 targi kantońskie z usprawnioną strukturą w odpowiedzi na gwałtowny wzrost poziomu handlu

Czwartek, 19 kwietnia 2018
W Guangzhou w Chinach oficjalnie rozpoczęły się 123 Chińskie Targi Importu i Eksportu zwane targami kantońskimi. Odbywające się w trzech fazach pogrupowanych według produktów i branż tegoroczne targi kantońskie obejmują powierzchnię wystawową o wielkości 1,185 mln m2, na których pojawi się 60 475 stanowisk i ponad 25 171 przedsiębiorstw. Na targach wyróżnione będą 152 wyspecjalizowane strefy produktów, o 12 więcej niż w zeszłym roku.
„W ciągu minionych 40 lat reformy i otwarcia się kraju, targi kantońskie służyły i ciągle służą krajowym i zagranicznym przedsiębiorstwom. Targi odgrywają znaczącą rolę w strategii otwarcia się Chin oraz wspierają rozwój społeczny i gospodarczy - skomentował Wang Bingnan, zastępca dyrektora działu handlu i zastępca dyrektora zarządzającego targów kantońskich. - Targi kantońskie zapewniają innowacyjne systemy i modele biznesowe, podnoszą jakość obsługi oraz promują i bilansują handel międzynarodowy. Wydarzenie stało się ważną platformą w otwieraniu się Chin na resztę świata - dodał dyrektor.

Spośród 2149 marek, które pojawią się w Pawilonie Krajowym coraz większy odsetek wystawców skupia się na chińskiej produkcji inteligentnej. Na targach pojawia się także rosnąca liczba produktów technologicznych i przyjaznych środowisku opartych na wewnętrznie opracowanej własności intelektualnej.

Pawilon Międzynarodowy o powierzchni 20 000 m2 obejmuje 992 stanowiska wystawowe, na których swoje produkty prezentuje 617 przedsiębiorstw z 34 krajów i regionów. Kupujący po raz pierwszy będą mogli porozmawiać ze sprzedawcami i grupami z Ukrainy, Tajlandii i Nepalu. W pawilonie zostanie także zainaugurowany obszerny klaster przemysłowy obejmujący wysokiej jakości, ekologiczne marki środków czystości z USA, Francji i Niemiec.

123 targi kantońskie będą także gospodarzem powiązanych forów i szczytów branżowych, na których poruszane będą między innymi kwestie rozwoju rynku międzynarodowego, innowacji w projektowaniu, marketingu marek, trendów w modzie, technologii, promocji lokalnych branż oraz ulepszania kontroli jakości w przedsiębiorstwach. Ponadto w ramach targów kantońskich zostanie zorganizowana seria tematycznych warsztatów wzorniczych oraz pokaz oryginalnej mody, który pozwoli na zaprezentowanie projektów 102 firm projektowych z 12 krajów i regionów.

O targach kantońskich

Od 1957 roku Chińskie Targi Importu i Eksportu, znane także jako targi kantońskie, odbywają się dwa razy do roku, wiosną i jesienią, w Guangzhou. Targi są najbardziej kompleksową wystawą z najdłuższymi tradycjami, najwyższym poziomem, największą skalą i największą liczbą produktów, a także z najszerszym zakresem krajów pochodzenia nabywców oraz najwyższym poziomem obrotu w Chinach.



źródło: PAP


tagi: Chińskie Targi Importu i Eksportu , targi kantońskie ,