„Zdrowie na talerzu” w najnowszym katalogu Carrefour
Wtorek, 16 stycznia 2018
Carrefour od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”, która ma na celu m.in. zachęcenie klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii Carrefour przygotował specjalny katalog „Zdrowie na talerzu”. Klienci znajdą w nim nie tylko szeroką ofertę zdrowych produktów, ale także porady dyplomowanego dietetyka i inspiracje do stworzenia zbilansowanych posiłków. Oferta handlowa ważna jest od 17 stycznia do 5 lutego.
W środę 17 stycznia 2018 r. do wszystkich hiper- i supermarketów Carrefour trafi wyjątkowy katalog. Klienci będą mogli w nim znaleźć produkty ze „Zdrowej Półki Carrefour” oraz inne produkty zalecane w komponowaniu zdrowej, zbilansowanej diety, takie jak: zróżnicowany asortyment warzyw i owoców, kasze, makarony czy oliwy. Nie zabraknie w nim także artykułów bezglutenowych, bez laktozy, polecanych dla wegetarian oraz produktów BIO. W nowym katalogu Carrefour oferta została zaprezentowana w niestandardowy sposób – każdy produkt przypisany jest do odpowiedniej grupy żywności (białko, zboża, tłuszcze, etc.) niezbędnej do skomponowania „zdrowego talerza”. Przygotowane przez dyplomowaną dietetyczkę teksty zawarte w katalogu Carrefour, wyjaśniają w prosty sposób, jak odpowiednio komponować codzienny jadłospis. Warto wspomnieć, że wybrane produkty zaprezentowane w katalogu objęte są Gwarancją Najniższej Ceny.
– Nowy katalog „Zdrowie na talerzu” stanowi kontynuację działań sieci w zakresie promocji zdrowego stylu życia i prawidłowego odżywiania. W ciągu ostatnich lat zmieniły się preferencje zakupowe Polaków, coraz częściej chcą oni kupować smaczne i zdrowe produkty żywnościowe. Niezmienne jednak pozostało jedno – cena powinna być jak najniższa. Właśnie to gwarantuje nasza nowa oferta. – powiedział Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług, IT i Technologii Cyfrowych Carrefour Polska.
Nowy katalog zawiera także informację dotyczące innowacyjnego system SENS, czyli Uproszczonego Systemu Znakowania Wartością Odżywczą. To dodatkowy system znakowania żywności, który pomoże klientom sklepów Carrefour dbać o zdrowie i zbilansowaną dietę. Polska jest pierwszym krajem, w którym zastosowane zostało takie oznakowanie. SENS informuje o zalecanej częstotliwości spożywania produktu w oparciu o jego wartość odżywczą. Ułatwia to dokonanie świadomego wyboru na podstawie przejrzystej informacji umieszczonej na opakowaniu.
Carrefour Polska nie tylko znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów związanych ze zdrowym odżywianiem, sieć prowadzi także liczne działania edukacyjne. Jednym z jej priorytetów jest realizacja kampanii „Z miłości do Zdrowia”, której celem jest m.in. promocja zdrowego stylu życia wśród klientów, partnerów biznesowych i pracowników sieci. W ramach kampanii realizowany jest między innymi program edukacyjny „ABC Zdrowego Żywienia”, opracowany wspólnie z Wydziałem Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW oraz wspierane są duże imprezy biegowe w wybranych miastach w Polsce. Carrefour Polska został także Sponsorem Głównym wyścigu Tour de Pologne w 2017 i 2018 roku.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.