19 Wielkich Szlemów, 95 tytułów, 0 minut spędzonych na gotowaniu. Roger Federer, jeden z najwybitniejszych tenisistów świata, zamiast rakiety tenisowej zakłada fartuch kuchenny i chwyta patelnię, by zmierzyć się z wyzwaniem, jakie stawia przed nim Barilla w ramach nowej globalnej kampanii reklamowej Mistrzowie Makaronu.
Pojedynek mistrzów
Roger Federer jest niekwestionowanym mistrzem kortu, ale czy jest w stanie nauczyć się gotować idealny makaron? W kampanii Mistrzowie Makaronu mamy okazję zobaczyć gwiazdę światowego tenisa podczas jego pierwszej lekcji gotowania. Nauczycielem i niejako sparingpartnerem mistrza jest zdobywca wielu nagród i gwiazdki Michelin, szef kuchni, Davide Oldani. Zyskał on uznanie dzięki swojemu nowoczesnemu podejściu do włoskiej kuchni i zamiłowaniu do makaronu al dente.
Federer pilnie śledzi każdy ruch Oldaniego, który kolejno kroi składniki, by już za chwilę wrzucić je na patelnię. Film w reżyserii Marka Hoffmana pozwala nam obserwować dynamiczną akcję w kuchni oraz poczuć napiętą a jednocześnie kipiącą humorem atmosferę, jaka panuje pomiędzy Oldanim a Federerem, gdy próbują wspólnie przyrządzić idealne Spaghetti al Pomodoro.
Masters of Pasta
Mistrzowie Makaronu to nowa globalna platforma marki Barilla. Miejsce, które odzwierciedla jej kluczowe wartości i w którym przekonujemy się, że używając najlepszych składników, wszyscy możemy gotować po mistrzowsku. Platforma będzie działać w ponad 40 krajach na całym świecie, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii, Japonii, Niemczech, Francji i we Włoszech.
Kampania obejmuje reklamy telewizyjne (TVC), treści on-line i w mediach społecznościowych, reklamę zewnętrzną oraz cyfrową komunikację zewnętrzną. Film z gotującym Rogerem Federerem zostanie opublikowany w jego kanałach społecznościowych, a publikację już poprzedziła seria teaserów udostępnionych przez Oldaniego i Federera.
Jest to pierwsza kampania, w której Roger Federer występuje w roli Ambasadora Marki Barilla. Davide Oldani z kolei współpracuje z marką już od dłuższego czasu. Zajmuje się opracowywaniem oryginalnych przepisów i tworzeniem nowoczesnych wersji klasycznych włoskich potraw.
Wiemy, że mistrzowskie opanowanie jakiejś umiejętności wymaga dużego zaangażowania. Poświęciliśmy 140 lat na opanowanie sztuki przygotowywania makaronu i każdego dnia się w niej doskonalimy. Jesteśmy zachwyceni, że Roger Federer dołączył do naszego grona i niecierpliwie czekamy na kolejne dania w jego wykonaniu. – mówi Carlo Mereghetti, Dyrektor ds. Marketingu, Barilla Group.
Rolnicy potrzebują pomocy ze strony rządu i unijnych...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.