- Naszym celem było zintegrowanie wszystkich działalności Spółki AMBRA w jednym serwisie. Już samo zaprojektowanie architektury informacji było szeroko zakrojonym projektem - podkreśla Agnieszka Woźniak, Manager ds. Komunikacji Wewnętrznej i PR AMBRA.
W efekcie pod jednym adresem dostępne są kompleksowe wiadomości o Spółce, w tym obszerne działy poświęcone partnerom handlowym, Centrum Wina, programie Kocham Wino i ofercie HoReCa, które wcześniej funkcjonowały w oddzielnych serwisach. Nową jakość zyskały Relacje Inwestorskie oraz dział Media.
- Relacje inwestorskie skonstruowaliśmy wg najlepszych praktyk z myślą o wszystkich interesariuszach: naszych inwestorach, udziałowcach, ale również innych przedstawicielach rynku kapitałowego - dodaje Katarzyna Koszarna, Manager Raportowania Finansowego i Relacji Inwestorskich.
Z kolei dział Media agreguje aktualności z różnych sekcji serwisu i porządkuje firmowe materiały - m.in. zdjęcia, pliki video, wywiady czy komentarze, tworząc przydatne źródło informacji dla dziennikarzy.
Serwis ma również wiele do zaoferowania konsumentom marek AMBRA. Z myślą o nich przygotowano kompendium wiedzy produktowej, przepisy na drinki, porady sommeliera i słownik pojęć winiarskich, a także dział Wszystko o winie, wprowadzający konsumentów w świat fine wines.
Za kreację i produkcję strony odpowiedzialna jest agencja Emarketing Experts, która wdrożyła również system zarządzania treścią (doozie CMS) umożliwiający łatwe i szybkie administrowanie bogatymi treściami serwisu i wieloma szablonami graficznymi.
AMBRA planuje stały rozwój korporacyjnej platformy, która już dziś jest połączona z jej profilami w social media: firmowym kanałem YouTube i kontem na Twitterze.